سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل مانتو جدید

مدل مانتو جدید

در انتخاب مدل مانتو فاکتورهای گوناگونی تاثیرگذار هستند. به یاد داشته باشید که حتما قرار نیست مبلغ زیادی بابت خرید مانتو پرداخت کنید، تا چیزی که می خرید چشمگیر و با نمایی فوق العاده باشد؛ بلکه این انتخاب صحیح شماست که حتی ارزان قیمت ترین مانتو رنگی را به چیزی لوکس و عالی تبدیل می سازد. کافی است که انتخاب درخور داشته و هماهنگی های لازم بین مانتو و موقعیت فیزیکی خود ایجاد کنید.علاوه بر این باید تناسب جنس مانتو با فصل را نیز در نظر داشته باشید. برای فصل های گرم سال، استفاده از مانتوهایی با جنس نخی و نازک ایده آل خواهد بود. انتخاب مدل مانتو با جنس هایی که داغ می شوند، جهنمی در فصول گرم سال برپا خواهد کرد.

مانتو دخترانه

برای انتخاب مدل مانتو دخترانه باید به سراغ مدل هایی بروید که دارای رنگ و طرح شاد و سرزنده بوده و معمولا انتظار می رود که از قد کوتاه تری برخوردار باشند. مانتوهای طرح دار چهارخانه، راه راه، گل دار و غیره برای دخترهای جوان کاملا مناسب هستند. توجه داشته باشید که معمولا برای دخترهای جوان از انتخاب مانتوهای مشکی پرهیز می کنیم و این می تواند در روحیه آن ها تاثیر منفی داشته باشد.

مانتو مجلسی

اگر تصمیم به خرید مانتو مجلسی دارید، انتخاب شما باید از میان مانتوهای بلند و اندامی باشد. در این خصوص جنس مانتو نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد شد. بدیهی است که در خصوص مانتوهای مجلسی، نمی توانیم مانتوهایی را انتخاب کنیم که جنس پارچه ارزان قیمتی دارند یا حداقل باید جنس پارچه آن ها علی رغم ارزان بودن، ظاهری پر زرق و برق داشته باشد.

مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانی نیز از رنگ های روشن، پارچه های نازک و ترجیحا نخی و ترکیب کوتاه انتخاب می شود. در فصل گرم تابستان، پوشیدن مانتوهایی که دارای پارچه زیادی هستند یا از جنس گرم و داغ تهیه شده اند، چندان جالب نخواهد بود. همین طور مانتوهای بلند و تنگ در فصل تابستان، آزاردهنده به نظر می رسند و جز این که قصد شرکت در یک مجلس و جلسه خاص را داشته باشید، کمتر علاقه مند به پوشیدن چنین مانتوهایی خواهید بود.

مدل مانتو اسپرت

مدل مانتو اسپرت با پارچه های رنگی یا یکدست، پارچه های طرح دار، آستین های دکمه دار، یقه های برگشته، دامن مدل دار و هر طرح خاص و جذاب دیگری عرضه می شود. معمولا دخترهای جوان از مدل مانتو اسپرت استقبال می کنند و کمتر این مانتوها را در میان بانوان پرطرفدار می یابیم. برای انتخاب مدل مانتو اسپرت، گزینه های زیاد و متنوعی پیش روی خود خواهید داشت و انتخاب بهترین مدل به سلیقه و اندام شخصی شما بستگی دارد. به ویژه مدل مانتو اسپرت در گروه مدل مانتوهای تابستانی قرار می گیرد.